Jo mateixa o la nostàlgia de les coses virtuals...

Hem jugat molt amb Jo mateixa, podríem dir també molts records relacionats amb els seus jocs: Els micro-relats de Sant Jordi, les endevinalles sobre les fotografies d'autors... etc...  quina sort que siguis aquí, compartint nostàlgies



Jo vaig començar a fer els meus primers intents en una plataforma senzilla, i us vaig anar coneixent. Vaig decidir posar-m'hi seriosament, i llavors sí que ja vaig fer el que ara és el meu bloc, i que aquest any també celebra el desè aniversari. Tinc molt mala memòria, però comparteixo records que has explicat tu o alguns dels que han comentat. Es fa una mica estrany sentir nostàlgia per coses virtuals, estem vivint experiències ben curioses.
:)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els títols de l'Helena Bonals

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

La Montse i les nostres complicitats