La guerra dels píxels d'en XeXu



El que jo voldria destacar és un dels moments blogaires que per mi van tenir més seguiment i visibilitat: la guerra dels píxels que va proposar en LeBlansky. En aquell moment ens va enredar a una bona colla de blogaires a ser posseïts pels píxels. Això va ser el 9 de març de 2011, i molts blogs es van llevar colonitzats per un gran píxel vermell i molt amenaçador. Tots seguíem el joc, i aquells a qui va agafar per sorpresa aviat s'hi van afegir. Va ser un dia molt especial, espectacular. Tothom lluitava pels drets dels humans i en pixterminator anava amenaçant a tots els blogs participants, va ser una passada, un no parar de saltar d'un blog a l'altre. Per mi va ser un dels dies més divertits de la història blogaire. A més, he de dir que fins aquell moment jo no mirava blogs a la feina. Feia tres anys que treballava a l'empresa i no havia explicat que tenia blog, i no entrava en cap blog per por a ser descobert. Però aquell dia no ho vaig poder evitar, el que estava passant era massa increïble com per no participar-hi, i ho vaig fer. Des d'aquell dia miro blogs a la feina sense cap vergonya...
Però no em quedaré aquí. Aquest gran moment blogaire era el que tenia pensat explicar quan jo mateix volia proposar-vos això pel meu 10è aniversari, però amb la proposta de la Carme em va venir un nom al cap que vull recordar: Yoko. La Yoko era un dels personatges amb els que vaig participar al Personatges Itinerants de la Carme, una de les seves grans propostes. El Personatges Itinerants tractava de fer històries creuades, cadascun amb els seus personatges, i fent servir els dels altres, per acabar construint una història conjunta. Era molt i molt divertit, genial. La Yoko era una noia japonesa perduda per casa nostra. De fet, és l'únic personatge que recordo, però sé que li tenia un afecte especial. Després d'un parell d'edicions, el Personatges Itinerants va passar a ser Itineràncies Poètiques i ja me'n vaig desmarcar, però el bon record d'aquelles històries que escrivíem queda intacte!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els títols de l'Helena Bonals

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

La Montse i les nostres complicitats