La Montse i les nostres complicitats

Moltes Felicitats Carme!! i ...



La Montse m'ha deixat als comentaris, un recull de complicitats, no sé si són anècdotes, però són viscudes a banda i banda. Moltes gràcies, Montse!





Moltes gràcies per tots els bons moments que he experimentat en aquest espai contemplant els teus dibuixos o pintures...

Per tots els bons destins turístics que m'has descobert!!...

Per ensenyar-me una nova manera de veure les meves fotografies a través de les paraules poètiques que m'hi has afegit...

Per les nostres "complicitats"...

Per les llistes de llibres que vas recollint i que, alguna que altre vegada, he consultat per després buscar-los a la Biblioteca...

Per les bones receptes de cuina que de tant en tant consulto...

Sempre m'ha agradat llegir els teus comentaris en cadascun dels blogs en que coincidim pel to i la manera com exposes la teva opinió, sempre respectant a l'altre...

i segurament que encara em deixo d'exposar alguna que altre emoció que m'has fet sentir...

Així que ja pots veure el que significa per mi, la teva col.lecció de moments!!!!

Una abraçada molt forta!!

Comentaris

  1. No sé com ho he fet, però he entrat aquí i m'ha fet molta il.lusió veure aquesta entrada recordant "les nostres complicitats"...
    De primer he dubtat que si aquesta Montse podria ser jo, però a l'anar llegint les frasses de seguida les he reconegut... Les vaig dir i te les tornaria a dir, perque és exactament el que sentia i sento i... et dic més, després de com m'has acompanyat en tots els mals moments que he passat, hauria d'afegir-ne moltes més...però si et soc sincera, el que sento ara, se'm fa molt difícil d'expresar-ho amb paraules...T'ho diré enviant-te una forta abraçada!!...
    Moltes gràcies per tot!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Els títols de l'Helena Bonals

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits